مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری شرکت ملی پست اعلام کرد که با توسعه نرمافزاری و تغییر زیرساختها، بخش عمدهای از مشکلات توزیع کارتهای سوخت برطرف شده است.
به گزارش بنکر (Banker)، کاوه دولتی ابراز امیدواری کرد که با توافقات جدید بین سازمان پالایش و پخش فرآوردههای نفتی و فراجا، مشکلات باقیمانده در آینده نزدیک حل شود.
وی به چالشهای موجود در شمارههای موبایل کارتهای سوخت اشاره کرد و افزود بسیاری از کارتهای تولید شده توسط فراجا دارای شماره موبایل صحیح نیستند.
وی گفت: به منظور حل این مسأله، هماهنگیهایی انجام شده تا پس از شناسایی گیرنده، کد اثبات تحویل “POD” به شماره موبایل مالک اصلی ارسال شود.
مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان توضیح داد: قراردادی بین شرکت ملی پست و سازمان پالایش و پخش فرآوردههای نفتی به امضا رسید که هدف اصلی آن کاهش زمان تولید تا تحویل کارتهای سوخت بود.
به گفته وی، قبل از انعقاد این قرارداد، درخواست کارتهای سوخت تنها از طریق پلیس +۱۰ ناجا امکانپذیر بود.
اما با این قرارداد، شرایطی فراهم شده تا مردم بتوانند بهصورت مستقیم و از طریق اینترنت درخواست کارت سوخت بدهند.
وی اشاره کرد که برای تسهیل فرآیند تولید کارت سوخت، شیراز به هابهای دریافت این کارتها اضافه شده است.
دولتی در پایان گفت: با توجه به اینکه فرآیند دریافت درخواست شهروندان هم بهصورت حضوری و هم اینترنتی انجام میشود.
به گفته وی،زمان تحویل کارتها در بخش اینترنتی تقریباً هشت روز است.
دولتی گفت:در بخش حضوری در پلیس +۱۰، زمان طولانیتری دارد و شماره موبایل گیرنده نیز به درستی دریافت نمیشود که امیدوارم این مشکل نیز بهزودی برطرف شود.