در سومین اجلاس سراسری «یکصد واحد مشتریمدار»، شرکت ارتباط فردا وابسته به بانک آینده مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس مشتریمداری را دریافت کرد.
به گزارش بنکر (Banker)، سومین اجلاس سراسری «یکصد واحد مشتریمدار» با حضور جمعی از مسئولان و شرکتهای برتر در زمینه فروش و مشتریمداری در مرکز همایشهای صداوسیما تهران برگزار شد که از شرکت ارتباط فردا از شرکتهای زیرمجموعه بانک آینده نیز قدردانی شد.
بزرگترین جشنواره ملی «۱۰۰ واحد مشتری مدار» کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاههای تولیدی، بازرگانی و خدماتی در ۲۰ اسفندماه امسال برگزار شد و شرکت «ارتباط فردا» بهعنوان یکی از این «صد واحد مشتریمدار» شناخته شد.
از محورهای این اجلاس میتوان به مزایای بهکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتریمحوری، آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی، تولیدی و خدماتی، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرفکنندگان، بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیعکنندگان، راهکارهای افزایش سهم بازار با تأکید بر کرامت مشتری، سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاههای تجاری و در نهایت بررسی چالشهای ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان بهعنوان یکی از منابع اصلی سازمان اشاره کرد.
از دیگر برنامههای اجرایی این اجلاس میتوان به برگزاری پانل تخصصی پرسش و پاسخ ویژه مدیران ارشد مجموعهها، سخنرانی مقامات و مسئولین عالیرتبه کشور، معرفی، تجلیل و قدردانی از «۱۰۰ واحد مشتریمدار» در قالب اعطای «لوح زرین مشتریمداری» پس از ارزیابی در سطوح مختلف اشاره کرد.