به گزارش بنکر (Banker)، محمدحسین حسین زاده ، سامانه همیاری قرض الحسنه را همیار بانک در تحقق افق 1400 (بانکداری بدون شعبه )عنوان کرد و افزود: بانکداری نوین رکن اصلی بانکداری اجتماعی است و بانکداری اجتماعی تحقق نمییابد مگر با در اختیار داشتن زیرساختهای بانکداری مدرن.
وی تعداد کانون های بالای 15نفر در بانکداری اجتماعی را هشت هزار و 340کانون برشمرد و گفت: حدود دو میلیون و 800هزار نفر عضو این کانون ها هستند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به صورت غیرحضوری قابل ارائه به مشتریان است.
وی ارائه خدمات فارغ از قید زمان و مکان را یکی از محاسن بانکداری الکترونیک برشمرد واظهارداشت: قابل رصد بودن خدمات در دورترین نقاط کشور نیز از دیگر مزایای بانکداری الکترونیک است. او به پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت: دنیای بانکداری نیز باید از این فناوری ها بهره ببرد و خدمات آسانتر وارزان تر به مردم ارائه کند.
حسین زاده یادآور شد: در بانک قرض الحسنه رسالت، آسان، ارزان، شرعی و مدرن بودن را برگزیدیم تا خدماتی غیرحضوری و درخور مشتریان ارائه دهیم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، سامانه همیاری قرض الحسنه را همیار بانک در تحقق افق 1400 (بانکداری بدون شعبه )عنوان کرد.