جمعه ۷ آذر ۱۴۰۴

۱۴۰۲/۱۲/۰۵ ۲۱:۵۰

چگونه تراکنش ناموفق را پیگیری کنیم؟

پبگیری تراکنش ناموفق چگونه امکان‌پذیر است؟ چگونه پول هایی که بیهوده از حسابمان خارج می‌شود و باید آن را پیگیری کنیم.

به گزارش بنکر (Banker)، تراکنش ناموفق زمانی رخ می‌دهد که در فرایند انتقال وجه، چه به صورت آنلاین چه با دستگاه خودپرداز یا کارت‌خوان، پول از حساب مبدأ کسر شود اما به حساب مقصد واریز نشود.

در صورتی که شما جزو موارد نادری بودید که بعد از خطا در تراکنش، پول به حسابتان برگردانده نشد، حتماً باید با پشتیبانی بانک خود تماس بگیرید.

خوشبختانه تعدادی از بانک‌ها سامانه‌هایی را برای پیگیری تراکنش‌های ناموفق مشتریان راه‌اندازی کرده‌اند.

فقط کافی است از طریق سایت رسمی این بانک‌ها به سامانه‌های مذکور وارد شوید و اطلاعاتی مثل شماره‌ی پیگیری و تاریخ تراکنش را وارد کنید.

درخواست شما ثبت و به آن ترتیب اثر داده می‌شود.

برای دسترسی آسان، نشانی چند سامانه‌ی پیگیری تراکنش‌ ناموفق را فهرست می‌‌کنیم تا در صورت نیاز، بتوانید به راحتی به آنها مراجعه نمایید.

میز امداد شتاب بانک مرکزی ایران:

/https://emdadshetab.cbi.ir

سامانه پیگیری تراکنش‌های ناموفق بانک ملت (سیام):

https://www.bankmellat.ir/siam.aspx

سامانه پیگیری تراکنش‌های ناموفق بانک شهر:

https://www.shahr-bank.ir/general_content/77231/77231.htm

سامانه پیگیری تراکنش‌های ناموفق بانک سرمایه:

https://www.sbank.ir/sis_products_services/58789/58789.htm

به کانال تلگرام بنکر بپیوندید

دیدگاه‌ها

کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به بانکداران ۲۴ می باشد و استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع بلامانع است. طراحی: هشت بهشت