گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه

۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱کد خبر: 244037
خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه در دوره دولت های یازدهم و دوازدهم (۱۳۹۷-۱۳۹۲) در شاخص های شش گانه گسترش یافته و با رشد روبرو بوده است.

به گزارش بنکر (Banker)، این بانک با هدف تسهیل و گسترش ارائه خدمات بانکی روزآمد برای آحاد اقشار جامعه و صرفه جویی در وقت و هزینه های دریافت خدمات بانکی و کمک به حفظ محیط زیست، نسبت به توسعه زیرساخت ها، ابزار و کانال های الکترونیکی خود به صورت متوازن و همه جانبه اقدام کرده است که نتایج این توسعه شامل: رشد 93 درصدی در تعداد دستگاه های خودپرداز، رشد 7 درصدی تعداد پایانه های فروشگاهی، رشد 138 درصدی تعداد کارت های بانکی صادره، رشد قابل توجه در تعداد پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی، رشد قابل توجه مشتریان فعال اینترنت بانک و موبایل بانک، در بانک رفاه بوده است.

گفتنی است، هم اکنون بالغ بر 94 درصد از تراکنش های بانک رفاه از طریق ابزارهای پرداخت و کانال های بانکداری الکترونیک به انجام می رسد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

تسهیل خدمات بانکی با نت بانک شرکتی

اثرات حذف صفر از پول ملی بر اقتصاد

حداقل حقوق ۱.۵میلیون تومان تعیین شد

اونس جهانی رشد کرد

آغاز به کار نمایشگاه بانک، بورس و بیمه

خرید و فروش کاذب ارز متوقف شد

دردسرهای ناتمام لیر ترکیه

افزایش سرعت فروش اموال مازاد بانک‌ها

تهدید دلار باید حذف شود

بازار متشکل ارزی، انحرافی و جعلی است

بورس چقدر جای رشد دارد؟

نوسانات قیمت دلار در اولین ماه سال

۱۰ ارز باارزش جهان کدامند؟

بازار ارز چشم انتظار ۲ رخداد جدید

مبنای تعیین کف و سقف نرخ سود در بانک‌ها

اطلاعات بانکی در معرض فیشینگ

علامت نخست از تورم سال ۹۸

کاهش نرخ ۲۶ ارز در بازار بین بانکی

ادامه همکاری باکنلون بانک چین با ایران

نرخ سود بانکی، دامنه‌ای می‌شود

نوسان‌گیری دلار با «بازار متشکل ارزی»

دلار از سکه پیشی گرفت

طلا در پایین‌ترین سطح ۲۰۱۹

بانکداران رفاه پیگیر رفع مشکلات هموطنان سیل زده هستند

پیام تبریک نیمه شعبان مدیرعامل بانک رفاه

پایان بررسی طرح بانکداری در مجلس

بورس در اردیبهشت به کدام سو می‌رود ؟

آخرین وضعیت پرداخت وام‌های ارزی

روند نزولی طلا جهانی ادامه دارد

حباب سکه ۵۵۰ هزار تومان شد