بهبودفضای کسب و کار در صنعت بیمه

۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۷/۱۵کد خبر: 234614
دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه با روسای کانون‌های انجمن صنفی نمایندگان استان‌ها و انجمن سراسری نمایندگان بیمه دانا، گفت: بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه با همکاری شبکه فروش محقق می‌شود، به همین دلیل تا نگاه به کسب و کار بیمه‌ تغییر نکند فروش بیمه‌ رونق نخواهد گرفت.

به گزارش بنکر (Banker)،وی راه موفقیت نمایندگان را اتحاد و همدلی آنها توصیف کرد و افزود: نمایندگان هر استان باید ضمن تسلط بر علم بیمه و آمار روز صنعت بیمه، تعامل مناسبی را با رئیس شعبه و سرپرست منطقه داشته باشند. وی یکی از راهکارهای دستیابی به اهداف عالیه بیمه دانا را مشارکت ارکان شرکت بویژه نمایندگان عنوان کرد.
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اشاره به ضرورت مسلح شدن شبکه فروش به علم بیمه و رشته‌های مرتبط با آن خاطرنشان کرد: بیمه علم آمار و ریاضی است اگر شبکه فروش به آمار و اطلاعات روز صنعت تسلط نداشته باشد بدون شک در آنالیز و تحلیل ریسک با مشکل مواجه خواهند شد.
وی در ادامه، تعامل بیشتر شبکه فروش و ستاد شرکت را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: به زودی کارگروه‌های تخصصی به تفکیک رشته در مرکز و همچنین استان‌ها تشکیل می‌شود که پس از بررسی موضوعات و دریافت نظرات راهکار عملیاتی با هدف روان‌سازی فرایند انجام امور ارائه و در سطح شرکت بکار گرفته خواهد شد.
دکتر کاردگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود مهمترین تبلیغ را پرداخت سریع و بموقع خسارت دانست و گفت: اگر شرکت نتواند خسارت زیاندیده را بموقع پرداخت کند هرگونه کار تبلیغاتی در چنین شرایطی نتیجه معکوس خواهد داشت. لازمه پرداخت بموقع خسارت جذب نقدینگی است، پس همه باید در جذب نقدینگی همکاری داشته باشند تا ضمن پرداخت به موقع خسارت، برند بیمه دانا بار دیگر به جایگاه واقعی خود برسد.
وی جذب پرتفوهای کوچک را با اشاره به اصطلاح اقتصادی "کوچک زیباست" مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: جذب چندین پرتفوی کوچک برای یک شرکت بیمه بسیار مناسب‌تر از یک قرارداد کلان است که متعاقب آن تعهدات بسیاری را برای شرکت ایجاد می‌کند، بنابر این شرکت از جذب قراردادهای کوچک بواسطه حاشیه سودی که ایجاد می‌کنند، استقبال می‌کند.
گفتنی است؛ در این دیدار نمایندگان حاضر در جلسه ضمن ابراز خرسندی از بازگشت دکتر کاردگر به بیمه دانا، نظرات خود را در راستای بهبود شرایط شرکت در بازار مورد تأکید قرار دادند و با طرح سوالاتی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

آخرین فرصت بخشودگی ۱۰۰درصدی جرایم مالیاتی

فقط ۲۴ درصد کارت‌های بانکی فعالند

اعتماد مشتریان،سپرده های بانک سینا را زیاد کرد

بررسی ضریب خسارت ۱۵ شرکت بیمه‌

رشد ۴۳ درصدی سودآوری بیمه پارسیان

آمادگی بانک‌ها برای تبدیل ریال به پارسه

بانک شهر برای کودکان حساب باز می کند

آخرین نرخ طلا و سکه و بازار های مالی

دانشجویان نیازمند وام به بانک صادرات بروند

پیش‌بینی رییس اتحادیه طلا از قیمت طلا

تبلیغ ایجاد درگاه فیشینگ بانکی در تلگرام

بانک رفاه: بانک پزشکان ایرانیم

بانک سپه واحدهای تولیدی را هدف گرفت

هر طرح این بانک فقط دو شغل ایجاد کرد!

عطش خرید طلا ادامه دارد

نتیجه همه پیش بینی ها: طلا گران می شود

وصول ۹۹۸هزار فقره چک رمزدار در کشور

۹۱ سال مسئولیت اجتماعی بانک ملی

رونمایی بانک صادرات از طرح «سپهر دانش»

اخاذی از مردم با وعده بیمه ۱۰۰درصدی

۲۴۰ میلیون کارت بانکی بدون استفاده !

ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک ملی با مردم

طرح سپرده های ادغامی ها متفاوت است

۵ بانک وابسته بودن خود را اعلام کردند

۱۰ روز حساس برای سپرده های یکساله

۱۰ بانک قدیمی فعال جهان کدامند؟

کاهش تورم نقطه به نقطه با شیب تند

مشروح گفت‌وگوی رئیس کل بانک مرکزی با NBC

احتمالا مجلس به حذف ۴صفر رأی نمی‌دهد

نرخ تورم ۴۲.۲ درصد شد