همراهی با دولت دوازدهم در یک سالگی

تحقق فرهنگ دیجیتالی در بانک ملّی ایران

۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۵/۲۷کد خبر: 230102
بانک ملی ایران با جهش ویژه در عصر دیجیتال، سامانه هایی را طی یک سالگی دولت دوازدهم رونمایی کرد که می توان این دستاوردها را آغاز تحولی بزرگ در نظام بانکداری کشور قلمداد کرد.

به گزارش بنکر (Banker)، بهمن ماه سال گذشته بزرگترین رویداد سالانه بانک در حوزه بانکداری دیجیتال موسوم به «ملی شو» برگزار و چندین دستاورد بزرگ در عرصه دیجیتال و بانکداری با هدف مشتری مداری با استفاده از تازه ترین تکنولوژی های روز دنیا رونمایی شد.

«کارت بانک سکه»، «توریست کارت»، دستگاه های VTM و CSR، «ملی بازار»، «شعبه نوجوان»، «چمدان سیار» و «سامانه 60» از جمله دستاوردهای رونمایی شده در این مراسم بود.
بانک آفیسر به عنوان یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور نیز دیگر محصول رونمایی شده در «ملی شو» بود که به عنوان پیشرفته ترین نحوه خدمت رسانی به مشتریان بر بستر پیام رسان «بله» شناخته می شود.
بر بستر این خدمت که نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود، در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.
البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد.
«بام» سامانه ای منحصر به فرد در نظام بانکداری الکترونیک است که از زمان راه اندازی تا کنون به شدت مورد استقبال کاربران و مشتریان بانک قرار گرفته است.
کاربران «بام» از حضور در صف خودپرداز و یا شعبه بی نیازند و می توانند انواع تراکنش های منحصر به فرد بانکی از جمله شارژ خودکار سیم کارت اعتباری و مشاهده صورت حساب یک سال گذشته، مدیریت چک ها و محاسبات بانکی را انجام دهند و حتی میزان امنیت ورود به سامانه را خودشان انتخاب کنند.
این سامانه طی سال 2017 میلادی در میان عبارات بیشتر جست و جو شده در اینترنت توسط ایرانیان قرار گرفت. نتایج به دست آمده از طریق Google trends نشان می دهد، عبارات «سامانه بام» و «بام» در این مدت جزو 20 عبارت جست و جو شده در اینترنت بوده اند.
سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران سال گذشته همچنین در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات نیز به عنوان محصول برگزیده و قابل تقدیر انتخاب شد.
نرم افزار "بله" نیز در راستای تاکید برنامه های توسعه پنج ساله کشور بر تحقق دولت الکترونیک و نقش غیرقابل انکار نظام بانکی در این زمینه، تحولی جدی در بانکداری الکترونیک و بومی سازی شبکه های اجتماعی ایجاد کرد.
این نرم افزار یک نمونه موفق در حوزه استارت آپ ها و تنها پیام رسان دو منظوره با قابلیت ارائه خدمات مالی متنوع، امکان پرداخت و درخواست پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از کشور بر روی شبکه اجتماعی بوده که نقش بی بدیلی نیز در تحول نظام بانکی و پاسخگویی به نیازهای مردم در حوزه بانکداری نوین ایجاد کرده است.
بانک ملی ایران در یک سال ابتدای دولت دوازدهم سیاست توسعه فرهنگ دیجیتالی را دنبال کرد و تاکیدات دولت در این زمینه را سرلوحه اقدامات خود قرار داد تا بتواند حضوری پررنگ تر در عرصه بانکداری دیجیتال داشته باشد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید



آخرین اخبار

بدهکار بانکی برای مدیران اسلحه کشید!

ریخته‌گران چگونه به بانک سرمایه نفوذ کرد

موسسه های مالی غیرمجاز چقدر خسارت زدند

آب کردن طلا برای جذب اسکناس...

آخرین خبرها از مسکن اقساطی کارمندان

بانک‌ها را تحت فشار نگذارید

فوری: وام‌ آبکی هم رسید!

قسط ۲.۹ میلیون تومانی نیروهای مسلح!

عملکرد ضعیف خسرو فرحی در پست بانک!

بیت‌کوین دهمین ارز پرارزش جهان شد

اونس جهانی به ۱۴۰۶ دلار رسید

با تسهیلات مسکن بانک ملی خانه بخرید

۶ نکته سرنوشت ساز در ادغام بانک ها

عاقبت دلار ۴۲۰۰ تومانی ؟

دسته‌بندی وضعیت معامله‌گران ارزی

دو تاکتیک بازارساز در ۴۰ روز اخیر

رنج شدن دلار، معامله‌گران را عقب برد

۴ میلیارد دلار بدون برگشت

آخرین پیش‌ بینی‌ ها از قیمت بیت‌ کوین

بفرمایید وام بانکی اگر جرات دارید!

خریداران سکه شکایت کردند

بانک رفاه ۶۴.۰۰۰ فقره وام ازدواج داد

همکاری بانک رفاه و بیمارستان خاتم الانبیاء

تحلیل روند قیمت ها در بازار طلا و سکه

دفاع تمام‌قد بانک مرکزی از سامانه نیما

تسهیلات بانک سینا برای بانوان شاغل

بانک پارسیان پشتوانه‌ پتروشیمی است

آموزش صرافان در بانک مرکزی آغاز شد

افزایش انرژی خورشیدی تولیدی در بانک ملی

وام بانک اقتصادنوین به دارندگان (POS)